Tuesday, October 25, 2011

Love Control Everything.

Oke aku nak bercerita about L.O.V.E! Jyeahh, lama tak entry pasal cintan cintun, sebab aku memang susah sikit nak share pasal "LOVE STORY" aku ni. HAHA! Syukur alhamdulillah until now our relation with my BF bertahan and makin "OKE". I mean, time in which we together make we better know each other, deepening in love, more compromise, etc.. Yeah, ni satu perkembangan yang baik. Hope lebih better dari masa ke semasa.. Even though kadang-2 tu ada jugak masalah menimpa *standard lah normal kott, tapi aku respect DIA and AKU sendiri sebab boleh settlekan masalah dengan rasional, and a problem selalu datang dari aku *sorry my laling,belasah gigit cium-2 sy,sy rela! HUHAII! Kecian dia selalu sakit hati but seriously aku memang tak ada niat nak sakitkan hati dia. "SAYA SAYANG AWAK SGT-2 SAYANG!" *and again aku jerit let all people in world wide dengar!!

U all percaya tak dengan love quotes ni "NO MEN NO CRY,WITHOUT MEN WE DIDN'T DIE"! Setuju tak? kalau aku 80% tak setuju lah *haha,ade plak setuju 30% je, up to me lah kan.. Quotes ni nampak pada zahir memang batul lah, kalau batin ade something wrong sikit lah.. Uiss, i mean takda sapa bole bagi kasih sayang seorang lelaki kepada wanita *even penkid pon tak dapat oke! Then boy *hey boy i'm talking to you, hargai lah GF/ FIANCEE / WIFE / SISTER / MOTHER all women beside you lah.. Janganlah plak dah takde esok lusa baru sebok nak mencari terhegeh-2 *time tu memang harapan nak dapat balik dah tipis lah beroo! oke lah dah penat membebel, nanti aku sambung lagi yea.. INGAT! hargailah org yg uall sayang k! Assalamualaikum..

1 comment:

  1. waalaikumsalam.bagusla cmtu..m0ga berkekalan selamanya..:)

    ReplyDelete