Thursday, May 5, 2011

Nisya Insyirah..

hye guys! tengah tengah malam ni kita talk about this name 'NISYA INSYIRAH'..! YEAH,NISYA INSYIRAH... ramai yg tanya pasal nama ni.. nama siapa ni ehh? heheh! ini nama VENESSA PETRA PUNYA!! yaa,my name.. umur aku gelap 23 nanti kena laa tukar pakai nama ni.. yeyehh,new name! hehe! aku ada dua nama sebab aku islam mualaf,aku lahir lahir je beragama kristian,then my parent berminat ngn agama islam,so convert laa dari agama kristian ke agama islam.. syukur alhamdulillah! lagi pon majority family aku daa beragama islam,even nenek n atuk belah my dad still kristian,but syukur alhamdulillah baru baru ni nenek belah my mum daa memelok agama islam,baru je,sebelum raya tahun lepas..
NOW nak cerita pasal maksud nama ni pulak.. NISYA INSYIRAH maksud dia KEGEMBIRAAN DAN TELEGAAN HATI.. wahh,best kan?? ini laa aku NISYA INSYIRAH BINTI MUHD AL-FAIN!
I'm a muslimah.. syukur to be that.. :)

0 comments:

Post a Comment