Monday, February 14, 2011

really miss my chocolate!! :'(

b,sy rindukan awk!! kan best law dia dapat dengar.. cuz aku betul2 rindukan dia sekarang!! hmm,wanna hug him ketat2 punye.. hee~! betul ke apa aku buat ni yea?? tah laa,yang penting niat aku betul.. aku just nk cari kesalahan aku,aku try nak jadi terbaek,even nothing was perfect right?? but i will try it.. hope after this my relation will be more better.. ta sangke rupenya aku lebih manyak menyakiti,tanpe aku sedari plak 2... aku nak cari di mna silapnya aku selama ni smpai dia boleh ckap yg kadang2 dia ta rase de seorang GF! fuhh~! menyusuk jugak r kate2 2,but ta bule nk salahkan dia,cuz 2 yang dia rase.. aku bersyukur,at least dia terus terang,so bule aku perbaiki kesilapan aku... yang penting aku tanak dia jadi budak2,just merungut ngan masalah yang datang tanpe take any action..!! i hate that.. aku tanak dia jadi pengecut,cuz aku nak dia sedar he is my HERO!! so dia kena pndai n bule handle masalah yang datang dengan betul... hope he can be that kind of HERO,n never be surrender to be my HERO for ever n ever!!!! miss u sgt2 syg..
rasa ini!!

0 comments:

Post a Comment